Hana Bojková

Žena, dcera, partnerka, milenka, matka, kuchařka, pradlenka a tak dále.
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1712x

Seznam rubrik

Hana Bojková

Pěstounovi do hlavy viděti. Alespoň na chvíli II

Část druhá. Nejvíc vás změní děti samotné. Jsou totiž úžasným zrcadlem nás samých. Mě denně děti učí hlavně trpělivosti, protože já trpělivá rozhodně nejsem a tak mi dávají opravdu zabrat.

14.11.2017 v 18:45 | Karma: 15,12 | Přečteno: 378x | Diskuse| Společnost

Hana Bojková

Pěstounovi do hlavy viděti. Alespoň na chvíli

Byla jsem oslovena v rámci jednoho projektu a požádána o rozhovor na téma dlouhodobá pěstounská péče. Tak jsem se svlékla. V životě již po třetí veřejně. I když tentokrát ne doslova.

13.11.2017 v 15:15 | Karma: 22,49 | Přečteno: 1998x | Diskuse| Společnost

Hana Bojková

Hóžo bóžo křesílko, stoleček a kafíčko

Na mé trase domov - tramvaj, prodávají designový nábytek. Když jdu okolo, tak se čas od času zastavím a zasním se. Třeba nedávno postavili do výlohy takové rozkošné křesílko se stolečkem.

11.4.2017 v 15:43 | Karma: 14,10 | Přečteno: 589x | Diskuse| Osobní

Hana Bojková

Jak Adam bez Evy k nám přišel

Je to rok, kdy se malý Adam narodil. Rok, kdy mi zazvonil telefon a my jsme museli udělat jedno ze zásadních životních rozhodnutí. Takové, které musí dělat málokdo.

13.2.2017 v 20:16 | Karma: 27,08 | Přečteno: 1543x | Diskuse| Osobní