Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proč ne, rad není nikdy dost :) Za sebe jen dodám...odměnit dítě za úkon pochvalou nebo mlsem nepovažuji za nic špatného :) Ve své podstatě jho systém odměňování čeká celý život a nemá to nic společného s láskou :)

0 0
možnosti

no já nevím mě by třeba vůbec nenapadlo mu dávat za správné vykakání čokoládu :-D pochvala ano. spíš to je myšleno tak, aby se daný úkon nespojoval s tím, že když se hezky vykakáš maminka tě bude mít ráda. Možná jsem to špatně napsala.

1 0
možnosti
Foto

J25a44n98a 79M20a58j94o82v77á

6. 11. 2014 23:08

Uznávám, že o nic nejde...ale zdá se mi, že se něco pokazilo a ze všeho kolem prťat se místo čiré radosti dělá hrozná věda. Opravdu je potřeba nakoupit všechny ty věci, co jsou v článku? Opravdu je potřeba kurz na to, jak používat nočník?

x

Kampak se nám vytrácí selský rozum? Maličko doufám, že se nevytratil úplně, už kvůli svým dcerám, které se mateřské roli pomalu blíží.

4 0
možnosti

Já za sebe mohu napsat svoje zkušenosti se třemi dětmi.Na nejstarší dceru jsem měla čas, 18 měsíců jí bylo v květnu,takže ideální načasování.Odebrala jsem pleny přes den,nechávala jen na spaní,dítě po týdnu pochopilo-mohla bych metodu vyučovat,kdybych nepovila dvě madší děti.Chlapeček v 18 měsících po odebrání plen ani po týdnu netušil,co se děje,z pokakání byl doslova vyděšený a navíc se zrovna v té době narodila nejmladší dcera.Takže jsem se na nočník vykašlala,ono vysazovat a přemlouvat dítě na nočník nebo prát počurané tepláčky a k tomu kojit a přebalovat mimino-prostě jsem dala přednost klidu a plenám.Po druhém roce začal čurat do nočníku,velkou potřebu zvládl až ve dvou letech a 9 měsících.A nejmladší dceru jsem nechala být úplně a sama odložila pleny ve 2 letech a 4 měsících.A teď si vyberte :))

1 0
možnosti

tak já myslím, že jste udělala to nejlepší a vsadila na individualitu každého dítěte a na okolnosti jaké v dané době pro každé jedno dítě byly. Každé dítě je jiné, každý má jiné možnosti a ne vždy je pravý čas začít. Náš malý má 19 měsíců. Už hlásí "ee" jen bohužel až po činu. Nevěděla jsem kde/jak s odplenkováním začít. Mě kurz rozhodně pomohl. Návody Lucie mi přišly fajn. Záleží na každé mamince co si z toho vezme, zda si to přetvoří podle svého, začne v jednom roce nebo až ve dvou atd.

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1712x
Žena, dcera, partnerka, milenka, matka, kuchařka, pradlenka a tak dále.

Seznam rubrik