Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ono je to po celé Praze ! U hřišť , kde si hrjí malé děti také . Tam , kde je zeleň  "to" tak vidět není . Chudáci návštěvníci Prahy , kteří sledují památky a ne kam šlapou . Aby jsme nekřivdili pejskům , u kostela sv. Rocha jsem viděl nějakého pána .

0 0
možnosti

E63v74a 65H48o29r10o98v43á

9. 5. 2015 1:28

Autorka zřejmě nezná Prahu 6, konkrétně Bubeneč a Dejvice. Ulice se nazývají hovnodromy, jedno náměstí je přejmenováno na Psí náměstí. Na tomto náměstí se nyní konají bleší trhy, z jejichž výtěžku - zábor prostoru - se má po psech uklízet - tedy konkrétně MČ. Jediné řešení by bylo zvednou poplatky za čokla na min. 10 000 bez výjimky, a pak by si ho nepořizoval každej, kdo psa používá jako znak příslušnosti ke zdánlivě  lepší vrstvě obyvatel (dáma s psíčkem), což je paradox - na vyšší daň údajě nemají, anebo ho používají jako důvod k shromáždění za účelem provozování drbů.

0 0
možnosti

Paní Evo na šestce na (naštěstí jak čtu) moc nevyskytuji. Ovšem mohu potvrdit, že desítka, zvlášť kolem ulice Krymské je taktéž výživná. Dojít do Havlíčkových sadů, to aby se člověk nazul do holinek :-/ Jinak psy mám ráda, jednoho mám stále u rodičů. Ovšem tohle není o lásce či nelásce k psům. To je o idiocii páníčků, kterým není stydno nechat hromádku přímo uprostřed chodníku. Mimochodem vídám i také ze sáčkem v ruce (pouze maskovací manévr pro měšťky), kteří stejně neuklízejí.

0 0
možnosti
Foto

Nejlepší na tom je, že já, která mám sáčky v každé kapse i kabelce a uklízím jak divá, rovněž neustále prošlapuju cizí h....!

0 0
možnosti

Jsem téměř vinohradským rodákem, do školky a školky jsem chodil v Praze 2, gympl sice na Praze 1 a VŠ na Praze 1, 2, i 3, ale pořád na bytem na Praze 2. Jednoznačně mohu potvrdit, že procházka na Praze 2 byl slalom mezi psí exkrementy a to se dříve moc po psech neuklízelo. Na druhé  straně jsem velký milovník psů, také jsem si jednoho pořídil, avšak už nejsem obyvatel Prahy 2, ale okrajové části Prahy, kde to  se psem v RD se zahradou jde

0 0
možnosti
Foto

Můžu se zeptat, do které MŠ?:-)

0 0
možnosti

Nová moda, každej kdo je sebestřednej chce psa.

1 0
možnosti

A97d19a13m 80S20t74a98v59a

8. 5. 2015 17:28

"....Vinohrady, aneb lejno kam se podíváš...": Už před 40 lety žáci jedné vinohradské základní školy Vinohrady přejmenovali na Lejnohrady....

0 0
možnosti

"Paní, když to svinstvo po vašem psisku neuklidíte, tak vám nakopu prr...l. "

To v popsaných příkladech pomáhá. Pokud máte příslušnou figuru.

0 0
možnosti

Lepší je strategie podat prázdná sáček ... .

0 0
možnosti

Jsem z Královských Vinohrad a hodně chodím po ulicích a taková hrůza  to není, spíše naopak.

Poslední dobou jsou Kr. Vinohrady čistější.

Horší je to s návštěvníky jak dovedou zaneřádit park.

Spíše vidím problém u přespolních či návštěvníků ... .

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1712x
Žena, dcera, partnerka, milenka, matka, kuchařka, pradlenka a tak dále.

Seznam rubrik