Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fajn clanek, autorko - a hlavne potrebny. (Ten citat nepronesl Ben Franklin, ale urcite by s nim souhlasil :-))..  Rozdil mezi svobodou a demokracii v Evrope levice uspesne maze.  Pritom je to rozdil propastny. Demokracie sama o sobe pouze znamena, ze si vetsina muze delat s mensinou co chce. A tou nejmensi mensinou je jednotlivec (dle A. Rand). Ustavni republika (podle americke politicke mluvnice) naopak prava jednotlivce vuci zajmum vetsiny brani. Vic zde: http://www.oamerice.com/2011/10/amerika-neni-demokracie.html

0 0
možnosti
Foto

Obávám se, že většina už nechápe o čem vlastně píšete. Za mně karma a R^

1 0
možnosti

Hezký večer.

Svoboda je přímo úměrná prachům. Prachy mám , jsem svobodný.Aspoň já. Cítím se svobodný.O víkendu můžu letět skoro kam chci.Ten pocit mi nekazí ani zákaz kouření, ani nějaké pokladny. Ano, každý je hlavně zodpovědný sám za sebe. Tudíž kašlu na spoluobčany tak, jako, kdyby jsem se stal bezdomovcem , kašlali oni na mne.  To mne naučila  zdejší společnost. Jsem součástí společnosti, která mne tváří, podmaňuje podprahově. Přes prachy. Dělejte to samé. A také Vám nebude vadit zákaz kouření ani pokladny. Ty se mne netýkají. Jako se netýkají ostatních mé starosti.......tak to je správné, tak to má být :-))))))

0 1
možnosti
Foto

Možná jste bohatý, ale ne svobodný. Jste jen zajatcem svého bohatství. Ve chvíli, kdy o něj přijdete, nemáte nic.

2 0
možnosti
Foto

Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží.

Jaké vlky jste ráčila volit Vy?

0 0
možnosti
Foto

Právě jste vyřkl jeden mýtus, který neplatí.  Vy jste národ?  Nebo jste Pavel Dvořák, který bydlí tam a tam, má rád to a to a nesnáší tamto ?

0 1
možnosti

Poněkud jiný názor jsem nalezl v komentáři k tomuto článku: http://jezevec-mrzout.pise.cz/1295-poucte-me.html Z jiného úhlu pohledu vlastně vysvětluje tu vládu vlků.

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji ke zdravému úsudku .  Pokud byste se chtěla vydat po cestě, kde je etika  založena na vlastnických vztazích a svobodě, hodně informací naleznete na Mises.cz.  R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1712x
Žena, dcera, partnerka, milenka, matka, kuchařka, pradlenka a tak dále.

Seznam rubrik