Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přeji Vám hodně štěstí a přeji více radosti než vnuk přinesl nám. Jako Vy jsme dostali informaci. U nás byla podstatně smutnější. Našeho vnuka v pěti měsících umístili do kojeneckého ústavu. Matka onemocněla schizofrenií. Neváhali jsme a vnuka si vzali okamžitě do péče. O extrémním finančním zatížení spojeném s převzetím vnuka ani nemluvím. stát nám nepomohl právě naopak. Proces svěření trval téměř dva roky. A potom to začalo. Snach při zhoršení zdravotního stavu na mne podávala trestní oznámení o závažné trestní oznámení. Tato byla vyšetřována a odkládána. Vše skončilo po několika letech. Podala na mne trestní oznámení pro pohlavní zneužití dcery s dokonanou souloží. Přes absenci důkazů a znalecký posudek , že dcera je panna mne soudí již třetí rok.Okamžitě po trestním oznámení k nám vtrhnul OSPOD v doprovodu policie a odebral nám šest dětí z péče včetně vnuka a šestiměsíčního syna.Začal soudní boj. Protože jsem se účinně hájil, byla na mne uvalena nezákonná vazba. Po návratu z vazby trvající 26 dní mne doma čekalo další trestní oznámení podané advokátem ex ofo naší snachy na zneužívání všech šesti dětí včetně šestiměsíčního kojence. Policie věc odkládá. A tak bojujeme dál. Partnerka již na trvalo přišla o své tři děti. A to protože ode mne odmítla odejít jak to požadovala soudkyně a OSPOD. Přeji Vám hodně štěstí a radosti z malého. Chraňte si každý šťastný den jako oko v hlavě. Prožívejte každý šťastný den s malým jako by žádný další nenastal. Ze srdce Vám to štěstí přeji a držím palce. Děti nemohou za hloupost a zlobu nás dospělých. Ještě jednou hodně radosti.

0 0
možnosti

Hodně sil a vytrvalosti! Jistě to bude stát za to.

1 0
možnosti

J88i39ř31í 42N36o51s59e49k

13. 2. 2017 20:41

Skvělí rodiče mohou mít jenom skvělé děti.

Tak si to připomínejte.

Moc fandím a přeju hodně štěstí.

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1712x
Žena, dcera, partnerka, milenka, matka, kuchařka, pradlenka a tak dále.

Seznam rubrik